3. juni 2015

Maj med fart på..

Anne fortæller at WLW virker igen sammen med Blogspot, det må jeg da lige afprøve.. :-)

Maj måned kom susende, og lige om lidt er den gået igen, jeg har ikke været speciel flittig med hverken blogindlæg eller kommentarer rundt omkring. Jeg har lige siddet og overført billeder fra kameraerne til pc’en, og jeg kan se på billederne at der har været fuld fart på livet udenfor Bloglandia..

Her er lidt blandede bolsjer fra min maj i hop og galop.

I Bededagsferien var vi på vores fantastiske og traditionsrige 3-dages golftur, denne gang var det Torekov og Båstad der lagde græs til vores udskejelser.. Vejret var SÅ flot og for det meste lige så koldt. :-) Efter 3 dages herlig golf, gode måltider med de bedste vine, snak og store grin i rå mængder alt sammen i det allerbedste selskab, afsluttede vi turen med en stor præmieuddeling. ADAX havde sponsoreret flotte præmier, så det endte med at vi alle 12 gik derfra med hver sin skønne ADAX-ting. P1020286P1020256P1020253P1020296Just hjemkommet fra nogle skønne dage i Sverige pakkede jeg bilen og kørte til Frederiksdal Hotel v. Lyngby, her afholdt vi vores årlige IT-strategi-dage. Hotellet ligger lige midt i den skønneste natur, og vi havde indlagt et par gode vandreture i programmet..  IMG_5502Anemonerne lyste i skovbunden og bøgen var lige sprunget ud og stod i den helt specielle skarpe lysegrønne farve der bider i øjnene.. IMG_5503Hjemme sprang vores store flotte tofarvede kirsebærtræ ud mens solen pyntede på aftenhimmelen.. IMG_5505IMG_5506En arbejdsfrokost i Tivoli afsluttede jeg med en hurtig tur rundt om søen for at nyde blomsterhavet.. IMG_5560Jeg har kørt el-cykel for første gang i mit liv – men ikke den sidste.. :-)IMG_6765Det er jo en ren fest med både bakker og modvind.. IMG_6766Vi har haft det pæne tøj på og fejret Lisettes runde fødselsdag – et brag af en fest der blev skudt i gang med champagnesabling og afsluttet med dans til næste morgen.. Lisette

Ja det var lidt af min maj måned, der er mere, men det må vente til en anden god gang..

16 kommentarer:

  1. Jeg har jo kommenteret dette indlæg på WP, så jeg vil bare lykønske med, at nogen tilsyneladende har arbejdet hurtigt for at få Blogger og WLW til at kunne tale sammen igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen er det ikke fantastisk at det kan gå så hurtigt med at få lavet sådan en tilretning.. Jeg er glad.. :-)

      Slet
  2. Jeg er også glad :)

    SvarSlet
  3. Yeah, jeg er også glad, både ved gensynet med de skønne majbilleder og ved tanken om at jeg nu igen kan skrive i WLW :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er mange glade blogspot bloggere.. :-)

      Slet
  4. Godt at høre at WLW virker igen, for den er I sørme mange der ville savne.

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder fra dine oplevelser i skønne maj måned :-)

    SvarSlet
  6. Jeg er også nærmest lykkelig :-)
    God weekend i det lille hus i skoven :-)

    SvarSlet
  7. Så mange herlige bilder, ser at du har vært med på mye. Det er jo bedre å kunne oppleve enn å bruke tiden til å blogge :o)

    Ha en fin forsommer!

    Irene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Irene, det bliver ikke til meget blogning i denne tid, men masser af gode oplevelser ude i virkeligheden, og det er det bedste. :-)
      I lige måde til dig.

      Slet
  8. Du har jo ret. Maj måned kom - og gik hurtigt. Som alle andre måneder forresten.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rigtigt Jørgen, dage, uger og måneder forsvinder som dug for solen, men det er vel fordi vi har nok at se til.

      Slet