6. november 2014

Hvorfor pokker samler man det ikke op..

Ved siden af en flaskecontainer i Nyhavn ligger en bunke skår fra nogle juleplatter.

Jeg forstår godt at man ikke gider juleplatter, jeg kan også forstå at man kan komme til at tabe dem, men jeg forstår altså ikke at man bare vælger at lade skårene ligge på brostenene.. IMG_4631IMG_4630Helt ærligt.. Hvad er det der foregår i hovedet på den der tabte denne bunke og valgte at lade den ligge.. Ærgerligt at jeg ikke var der da det blev tabt og efterladt, så kunne jeg måske ha’ fået stillet min nysgerrighed. :-)

14 kommentarer:

  1. Jamen det er da fordi, man ikke er hjemme. Så er det nemlig fuldstændig ligegyldigt, om man sviner sine omgivelser til. Man ser det meget tydeligt langs lande- og motorveje. Den regel gælder også i Sverige ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, vi ser den regel anvendt alle vegne, jeg kan ikke lide den...

      Slet
  2. Jeg forstår det heller ikke - spørg hvis du får muligheden og del svaret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro jeg vil spørge og jeg deler gerne svaret.. :-)

      Slet
  3. Uforståeligt også for mig, jeg gad godt se dem i hovedet,når du spurgte ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.. ja det kunne ha været sjovt at få muligheden for at spørge.. :-)

      Slet
  4. Jamen, det er en, der er blevet helt vild sur på sig selv over at tabe noget, der kunne have været solgt til asiatiske turister ;-) Nej, det bare ikke i orden!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er overhovedet ikke i orden.. Ja tænk hvad de kunne ha' indbragt v. salg til turisterne. :-)

      Slet
  5. Jeg fatter det heller ikke. Der må være mangel på opdragelse og holdningen: 'Jeg gør hvad der passer mig'

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en træls holdning at man bare kan svine i det offentlige rum, og tro nogle andre rydder op..

      Slet
  6. Det er - plat! (kunne ikke nære mig) - men jeg forstår nu heller ikke den slags opførsel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahaaaa.. hvorfor tænkte jeg ikke selv det, det skulle jo ha' været overskriften.. :-)

      Slet
  7. Svaret på spørgsmålet er: De to kugler i hjernen, der skal i berøring med hinanden for at opsamlingen efter tabet foretages, rører ikke hinanden.
    Svaret er: Det er ikke moderne at samle op, men at smide ting og sager.
    Svaret er: Man tror stadig man er barn og mor kommer og ordner sagerne. Det gør hun også, hun hedder bare kommunen nu.
    Svaret er: Slattenhed.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jørgen, jeg kan tilslutte mig dine svar. :-)

      Slet