19. oktober 2012

Wake Up..

P1000359Ja ja.. jeg ved det godt.. Jeg har tæppe-bombet jer med solopgangs billeder de sidste dage.. Men jeg ser og oplever ikke så meget andet end cykelturene til og fra arbejde. Resten af tiden sidder jeg i et tog med beskidte vinduer, arbejder, er træt og ugidelig eller sover.. :-)   P1000361

I morgen får jeg forhåbentlig andet end solopgange i kassen, vi kører nemlig en tur til Århus. Melanie er med det danske landshold til EM i Teamgym. Vi har billetter til finalerne, så kære gymnaster.. sørg lige for at kvalificere jer til finalen.. :-)

18 kommentarer:

  1. Nogle gange sker bare ikke en sk.. i hverdagen, eller også er man for træt som du skriver, men det er fint med solopgangsbilleder, de er jo stadig smukke..Knus og en forhåbentlig god finaleweekend til jer..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Annemarie, vi har haft en super weekend, med masser af oplevelser, der kommer billeder dryppende i løbet af ugen.. :-)

      Slet
  2. Flotte billeder, I må have en god tur til det nordlige.

    SvarSlet
  3. Haha..hvor er du sjov Inge
    Måske du kan blive inspireret af mit tidligere blogindlæg "Dagens grin"
    God tur til det nordlige ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne jeg sagtens.. Tak. :-)

      Slet
  4. Jeg har nydt at blive tæppe-bombet med solopgange. Dem ser jeg ikke så tit;-) God tur til Århus!

    :-) Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du kan lide dem Dorthe. Solopgangstiden bliver falder jo senere og senere, og i denne tid passer det med at jeg er på vej på arbejde når solen står op.
      Tak, vi havde en skøn tur.

      Slet
  5. Wow, helt vidunderlige billeder - du må meget gerne vise os alle dine solopgange :-) Klem og god tur til Århus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame, det var en dejlig oplevelse at være i Århus.

      Slet
  6. Det er fantastiske morgenbilleder du viser frem her. Kan godt forstå at du nyder denne årstid hvor himlen folder sig ud i alle de smukke farver netop som du passerer de skønne motiver. Lækkert, lækkert.

    God tur til Århus og jeg håber for jer at I får nogle at heppe på i finalen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have overlever, solopgangstiden er ret human i øjeblikket.. :-)
      Danmark havde alle hold i finalerne, så der var rigtig meget at heppe på. :-)

      Slet
  7. Sol op og nedgange kan man ikke få for mange af specielt når de er så smukke som du fanger i din linse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lotte.. Jeg nyder også de dejlige farver.

      Slet
  8. Om dette er det du opplever hver morgen på vei til jobben. Så er det helt fantastisk. Slike morninger skulle jeg gjerne sett. Må kanskje stå opp tidligere :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja i denne tid rammer jeg tit en smuk solopgang når jeg er på vej på jobbet.. Det er dejligt.

      Slet
  9. Åååå, for en vakker morgen! Nydelige bilder du har tatt!

    Ha en fin søndag!

    Klem fra Irene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Irene, håber din weekend var god. :-)

      Slet