17. maj 2012

SaveMyDay..

Jeg får hver dag en mail med et eller andet tilbud fra SaveMyDay, der er altid minimum 50% rabat på et produkt, en ydelse eller en oplevelse. Det kan være massage, restaurantbesøg, gavekort, tøj, rejser, teater eller noget helt syvende. For nogle uger siden bestilte jeg for første gang et af tilbuddene, en 3-retters menu for 2 personer på Cafe Cici på Frederiksberg. Jeg kan ikke huske hvad det kostede, men det var ikke særlig dyrt. P1020248Efter dagens anstrengelser i kælderen mente vi, det var tid at få brugt værdibeviset. Der var heller ikke hverken planlagt eller købt ind til aftensmad, så vi kørte en tur til København. P1020255Cafe Cici er et ganske udmærket spisested, enkelt, lækkert og veltillavet mad af friske og gode råvarer, og det hele til yderst rimelige priser. Forret og hovedret forsvandt før jeg fik fundet kameraet frem, I må derfor nøjes med et billede af desserten.. :-) P1020257Cafeen ligger meget tæt på Skt. Jørgens Sø, derfor blev aftenturen en tur rundt om et par af Søerne i København. P1020262P1020284

14 kommentarer:

  1. Om en god uges tid kan du få en god brugt ferie med væsentlig større rabat end 50 % :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som et super tilbud, men jeg må nok takke nej.. brugt ferie er ikke i høj kurs. :-)

      Slet
  2. Det ser virkelig lækkert ud! Jeg abonnerer på Spot og DagensBedste, som må være samme koncept, men jeg har endnu ikke prøvet nogle af tilbudene. Klem og ha' en god fredag, Inge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg får også DagensBedste det er ofte helt det samme som SaveMyDay.. :-)

      Slet
  3. Det var da en skøn velfortjent tur, efter oprydningen, Inge!
    Du fik lækker mad, vi herude bag skærmen lækre billeder. Herligt!

    :-) Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det jo en ren win-win situation Dorthe.. :-)

      Slet
  4. Oh, den kage ser lækker ud. Der var forhåbentlig plads til den ;-)

    SvarSlet
  5. Go' ide - sådan en gang selvforkælelse fortjener man virkelig efter en gang kælderoprydning. Kan du ikke fortælle John det?
    Nej okay - her i Sverige er der stort set kun pizzeriaer, så det kan være det samme :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må få John til at læse det her.. :-) Ja der er mange pizzeriaer i Sverige, men der er sørme også gode restauranter rundt omkring. :-)

      Slet
  6. Åh...det så godt ut:) Vi er alt for lite flink til å gå på restaurant....å her vi bor nå, har vi kun èn!! Tenk det 1 stk:)

    Takk for tips ang skjenk, tror det kunne blitt stilig med knallfarger på skuffene:))
    God helg, klem fra meg:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er nu heller ikke specielt gode til at komme ud og spise, bare os to alene, men ind i mellem lykkes det heldigvis.
      Velbekomme Guri, jeg glæder mig til at se billeder af den færdige skænk. :-)

      Slet
  7. Det ser lækkert ud og dejligt sted. I har godt vejr kan jeg se! Flotte blomster billeder. God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vejret så fint ud, men det var nu ikke særlig varmt.. I dag har været meget bedre rent varmemæssigt. :-)

      Slet