21. maj 2012

Klar, parat START..

Jeg er gået i “kongresmode” og er i den forbindelse flyttet ud i en smuk dansk bøgeskov lidt uden for Vejle.. Vingsted Centret står i kongressens tegn de næste 4 dage. foto 2P1020331P1020334Vi har været on location siden i går formiddags for at gøre klar til vores første digitale kongres her i organisationen. For vores vedkommende dækker “digital” over at der ikke skal printes og deles papirer ud, alt materiale ligger på vores portal, eller bliver sendt ud via mails, og kan og skal tilgås fra alverdens bærbare enheder, måske ikke specielt revolutionerende for de fleste, men i forhold til kongresser hos os, er det nyt.

Når netværket arter sig herude i skoven, så kører alt som det skal, men hvis der kommer huller i datatrafikken, så bliver IT pludselig en meget synlig medspiller. Jeg håber bestemt ikke der er nogen af de delegerede der opdager at IT er med.. Jo mindre de ser til os, jo bedre.. :-)

23 kommentarer:

  1. Det lyder spændende med jeres digitale kongres - pøj pøj med det hele! Klem og ha' nogle dejlige dage i det smukke Vejle!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Madame, her er meget smukt. :-)

      Slet
  2. Hvor spændende og håber ikke I bliver opdaget..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vi vil helst være lidt skjulte.. :-)

      Slet
  3. Her kan man vist roligt sige: At jo mindre du laver jo bedre går det ;-)
    Rigtig god fornøjelse og husk at komme ud i den skønne natur ved Vingsted med fotoapparatet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt rigtigt observeret Per.. :-)
      Jeg håber jeg finder tid undervejs til at komme lidt udenfor centret, og lade Lumix arbejde lidt også. :-)

      Slet
  4. Det er jo min fødeegn. Du skal bare lidt mod vest og så op ad bakken det rigtige sted. Der er givetvis ganske kønt i øjeblikket. Der er faktisk kønt året rundt. God fornøjelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Her er meget smukt og meget meget grønt.. :-)

      Slet
  5. Held og lykke skulle man sige? - Jeg kan se at der ikke skulle være særlig mange huller tilstede - jeg håber I alle får en hyggelig tid!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Mariane.. Vi har dog fundet et par huller.. :-)

      Slet
  6. Pøjpøj. Nej, I skal helst ikke blive synlige ... håber du får tid til at lege turist også :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville være dejligt at være turist også.. :-) Indtil nu har det været arbejde og sove.. :-)

      Slet
  7. Håber at I får nogle fredelige dage og at du kan få lov at nyde de dejlige omgivelser også.

    Men sådan går det nok ikke, men mon ikke I så får styr på det igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Indtil nu går det egentlig OK, men der er altid et eller andet som lige skal optimeres.. :-)

      Slet
  8. Forhåbentlig har der været tid til en tur ud under træerne, for det har da været den smukkeste dag længe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja dagene har været smukke, men indtil nu har jeg kun set det flotte område herindefra.. :-)

      Slet
  9. God kongres til jer, og hvem skal jeg stemme på som formand ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene, uha det må jeg slet ikke udtale mig om.. :-)

      Slet
    2. Inge, det kunne nu ellers skabe lidt røre, men jeg tænkte det nok ;-)

      Slet
  10. Rigtig god kongres, det er altid rart at møde kolleger fra andre afdelinger under andre former end lige arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Lotte, det er nemlig en af de store fordele ved at være samlet her.. :-)

      Slet
  11. Held og lykke med kongressen, jeg håber alt kører som det skal. Det er garanteret hårdt men sjovt arbejde.
    KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette.. Ja det er både hårdt og sjovt. :-)

      Slet