1. december 2011

Fisketuren..

Fire fyre har været på en årlig fisketur gennem en del år.

To dage før de skal af sted på næste tur, sætter Brians kone foden i gulvet og fortæller ham, at han ikke kommer med.

Brians kammerater er meget kede af, at han ikke kan komme med; men hvad kan de gøre?
...

To dage senere ankommer de tre til campingpladsen, og ser at Brian sidder ved bålet i gang med at lave mad. Han har også rejst sit telt og samlet brænde.

"Hvad pokker, Brian, hvor længe har du været her, og hvordan fik du overtalt din kone til at lade dig tage af sted?"

”Ja, jeg har været her siden i går. I forgårs aftes, da jeg sad i min stol kom min kone op bag mig og lagde hænderne over mine øjne og sagde kælent”

“Gæt hvem det er?”

”Jeg trak hendes hænder væk, og så at hun var iført en helt ny sexet natkjole. Hun tog min hånd og trak mig ind i vores soveværelse, hvor der var tændt stearinlys og vin på natbordet.
På sengen havde hun et sæt håndjern liggende. Hun bad mig lænke hende til sengen, så det gjorde jeg.”

Og så sagde hun: “Gør lige hvad du har lyst til”

“Så her er jeg..P1000140

8 kommentarer:

  1. hehe, aldrig forbyde din mand at tage ud og fiske...;D

    SvarSlet
  2. Jeg må huske, at nøglen skal ligge i nåafstand ;)

    SvarSlet
  3. Ja - som man spørger, får man svar...

    SvarSlet
  4. Annemarie.. Og det må vi så huske på.. :-)

    kongmor.. :-)

    Helle.. eller stop håndjernslegen.. :-)

    Susanne.. nemlig.. :-)

    SvarSlet
  5. Hahahaha, skøøøøøønt!

    I øvrigt, kan gevir også klø? Det ser sådan ud, men det vidste jeg ikke.
    Knus og en skøn aften til dig.

    SvarSlet
  6. :-) Ja det tror jeg faktisk de kan, der er jo en slags hud på. :-) En skøn aften til dig også Annette.

    SvarSlet
  7. Den er meget morsom, sådan noget man får grinet lidt af dejligt.

    SvarSlet