10. september 2011

Emil og VM i paracykling..

Nej der er ingen oplagt sammenhæng, men det er det vi har brugt vores lørdag på.. :-)

Et lille døgn sammen med vores guldtrold, det er lykke, han forstår at holde os i gang Når han er vågen er vi på. Heldigvis.. for vores kræfter.. er han meget nem at få til at sove, han kom i seng v. halv otte tiden og sov til godt seks i morges, efter en hurtig flaske og lidt morgenhygge, snuppede han et par timer mere mellem os.. :-) P1060628Og så var han frisk, glad og aktiv resten af formiddagen.P1060635IMG_2384

..og VM i paracykling, pyhhh hvor har jeg mange billeder, dem skal jeg vist lige have sorteret lidt i, her er et par smagsprøver..IMG_2666IMG_2571Det har været en livsbekræftende og berigende dag, jeg er dybt fascineret af den glæde, kamp og fart der bliver vist rundt omkring Roskilde i disse dage.IMG_2475

10 kommentarer:

  1. Det er dejligt at se, at et handicap ikke nødvendigvis er et handicap.
    Og den herlige lille Emil... er du da tosset, hvor den dims bliver studeret og regnet ud :-D Det ligner en målerlarve, men farfar er vel også landmåler, ikk'?

    SvarSlet
  2. Sikke en livsglæde, der stråler ud af dine billeder, Inge.
    Paracykling har jeg ikke hørt om før.
    Ha' en dejlig søndag, klem!

    SvarSlet
  3. Tak - P4 havde flere gange nævnt paracykling i Roskilde - Nu ved jeg, hvad det er ;.)

    SvarSlet
  4. Hvor I hygger med ham Emil, han er da også en glad skøn knægt..Jeg havde hørt paracykling (ligesom de paraolympiske lege) vidste bare ikke det blev afholdt i Roskilde..Det er fantatisk at man stadig kan dyrke sport på et højt plan selvom man har et handicap...;D knus og god søndag aften...

    SvarSlet
  5. Dejlige glade billeder af Emil :-)
    I radioen i fredags hørte jeg om trafikale problemer i forbindelse med paracykling i Roskilde. Jeg havde aldrig hørt om det før og anede ikke hvad det var. Det ved jeg nu :-) Tak :-)

    SvarSlet
  6. Så mange herlige bilder av Emil:)) Jeg smiler av det som er sendt fra din htc:)) De sover godt der:)
    Det er imponerende å se de som deltar i parasykling!!

    Ha en fin kveld, Inge, klem fra meg:)

    SvarSlet
  7. Skønne billeder af dejlige Emil; er han altid så glad og nem? Det ser ud til at der har været fart på - både på hjemmefronten og ude på gader og stræder ;-)

    SvarSlet
  8. Ellen.. Du har helt ret, et handicap behøver ikke være et handicap i alle situationer.. :-) hehe.. ja det kunne såmænd godt ligne en målerlarve, det er lidt tidligt at miljøskade knægten.. :-)

    Madame.. Det var en meget speciel oplevelse at være der.. God aften og klem til dig :-)

    Rimkoger.. Sådan kan man blive så klog her i bloglandia.. :-)

    Annemarie.. Ja det er virkelig imponerende at opleve.. Knus og god aften til jer.. :-)

    Pia.. Der har været en del trafikkaos her i byen de sidste 4 dage. Velbekomme :-)

    Guri.. De var så søde som de lå der med hinanden i hånden.. En dejlig aften og klem til dig. :-)

    Ditte.. Ja det er han faktisk det meste af tiden, han er et meget trygt og glad barn. :-)

    SvarSlet
  9. De første billeder er de vigtigste, de nederste er meget fine - det var ret spændende at se cyklisterne fare rundt og rundt.

    SvarSlet
  10. Du har fuldstændig ret.. Emil er den vigtigste.. :-) i hvert fald for os..

    SvarSlet