6. august 2011

Primo Piano..

Da boldene alligevel lå og rodede torsdag aften, kunne jeg jo lige så godt lade dem ligge og gå ud og spise..P1060114Vi tog på Primo Piano på Køgevej, hvor Samir og hans venner har åbnet en italiensk restaurant. Vi havde hørt fra mange at det skulle være et godt sted med god og velsmagende mad, betjeningen vidste vi ville være i orden med Samir ved roret :-)P1060109Vi blev overhovedet ikke skuffet.. Det var super lækker mad vi fik serveret. Brødet er noget af det bedste jeg er blevet præsenteret for på en italiensk restaurant. Lunt, let og med en god krumme og flager af havsalt på toppen.. P1060108Jeg bestilte en pastaret med broccoli, skinke og gorgonzola toppet med friske parmasan flager. Det smagte vidunderligt, den let saltede røgede skinke var perfekt til retten og sovsen smagte af god velsmagende gorgonzola ost, og det er altså ikke noget jeg synes man er forvænt med normalt.P1060111Det her syn er meget MEGET sjældent set.. JEG HAR SELV SPIST DET HELE, JEG HAR TØMT EN TALLERKEN PÅ EN RESTAURANT, og det var ikke fordi portionen var lille. Det var simpelhen fordi det smagte suverænt godt. Stakkels Hasse, der plejer at overtage og tømme mine tallerkner, han måtte nøjes med sin egen bestilling i torsdags :-)P1060113

Hvis du er i Roskilde og vil have lækker italiensk mad til fornuftige priser, så synes jeg du skal unde dig selv at vælge Primo Piano på Køgevej.

Når du læser dette indlæg, sidder jeg i flyet på vej vestover, hurra for forud planlægning af blogindlæg :-) Hvis jeg finder lidt netforbindelse undervejs dukker der helt sikkert billeder op her på bloggen, hvis ikke.. ja så slipper du alligevel ikke for mine feriebilleder, de dukker bare op lidt senere..

7 kommentarer:

  1. hihi, Jimmi plejer også at overtage mine "rester"...Glæder mig til at se billeder fra London, dit heldige asen..;-D Rigtig god ferie til dig og Hasse..;-D knus

    SvarSlet
  2. Tak for anbefalingen - og god tur :-)

    SvarSlet
  3. Tak for anbefalingen og rigtig god ferie, Inge! Klem

    SvarSlet
  4. Haha.. Allan har også altid fået både mine og ungernes, nu må han nøjes med mine rester, hvis der altså bliver nogen. Jeg er nemlig blevet rigtig god til at spise op :-)
    Rigtig god ferie :-)

    SvarSlet
  5. Det her er da pinligt - jeg spiser altid op, medmindre maden er elendig. Og hvis noget overtager rester så er det mig :-S Dejligt med anbefalinger af gode spisesteder :-)
    God tur!

    SvarSlet
  6. Vilken underbart god middag!
    Ha det bra!

    SvarSlet
  7. Dette så da virkelig godt ut:))) Herlig og finne en restaurant som virkelig har god mat og ikke minst, store porsjoner.
    GOd tur:) Klem fra meg:)

    SvarSlet