1. marts 2011

Det' bare mig..

P1020860Det spejl ønsker jeg mig ikke.. ;-)

15 kommentarer:

  1. Hahaha - det minder om spejlsalen i Tivoli, som jeg husker fra min barndom :-)
    Klem og ha' en dejlig dag, Inge!

    SvarSlet
  2. hihi, Inge med brede hofter...;-D du er godt nok blevet lidt lavbenet..;-D Knus og en god dag..

    SvarSlet
  3. Det ved jeg nu ikke ... nogle morgener kunne det såmænd godt være en fordel ikke at kunne se hovedet ;-)

    SvarSlet
  4. Madame.. Hihi.. Klem og en dejlig dag til dig. :-)

    Annemarie.. Ja kvinden uden hoved.. bred og lav.. :-) Knus til dig. :-)

    Ellen.. Ja det kan der være noget om.. :-)

    SvarSlet
  5. Iiih hvor ser du....anderledes ud - mht de 4 gutter i Rusland, så sendes det i aften og 2 g mere på p5.

    SvarSlet
  6. Lavendel.. Tak for info.. jeg er dog ikke helt med på hvad P5 er, men det finder jeg ud af.. :-)

    SvarSlet
  7. Hjelp.....har du mistet hodet? hehe:)
    Klem:)

    SvarSlet
  8. Der er jo hverken hovede eller hale at finde :-)

    SvarSlet
  9. Guri.. ja igen igen... :-)

    Pia.. nej det er noget roderi.. :-)

    SvarSlet
  10. Så behøver man da ikke spekulere på, om lokkerne sidder ordentligt ;)

    SvarSlet
  11. Hahaha Koh.. nej det er helt lige meget.. :-)

    SvarSlet
  12. Hehe, artig!
    Lenge siden jeg så et slikt speil...

    SvarSlet
  13. Melusine.. man bliver barn igen, med den slags spejle.. :-)

    SvarSlet
  14. Åhr, Inge, nu ikke så kedelig, vel? :D

    SvarSlet
  15. Bente.. ;-D mine nuværende spejle er ringe nok..

    SvarSlet