22. februar 2011

Mit bedste babyfoto..

Bente på Blogkvinder 40+ har kastet en ny udfordring ud til os.. hun skriver

Vi er mødre, bedstemødre, mostre, fastre, tanter, veninder osv., vi blogkvinder. Og jeg vil vædde på, at vi alle har skudt masser af babybilleder, enten af vores egne eller af andres børn. Men hvilket foto, nyt eller gammelt, synes du, er dit bedste babyfoto (baby = et barn under et år)?

Efter at have været farmor i 2 måneder, og det endda uden selv at have født børn, har jeg ca. 1 million billeder af verdens skønneste baby.. Emil, at vælge det allerbedste er ikke nemt, så jeg fandt et godt billede af ham.P1020695

Hvis du vil være med i legen, så find et godt baby billede, læg det ud, og hop ind på Blogkvinder 40+ og læg et link til dit indlæg.

12 kommentarer:

  1. JEg smiler hver gang jeg ser Emil, han er skjønn:)

    Klem fra reservetanten i Norge:)

    SvarSlet
  2. hehe, han er bare så herlig...Man kan ikke lade være med at smile...;-D
    Knus...

    SvarSlet
  3. Nåå hvor er han da bare skøn - det ligner at han er ved at sige et eller andet. :D

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Hvornår er Emil superdejlig? Hele tiden!

    Og jeg er med lige om lidt i den leg.

    SvarSlet
  6. Sikke et lækkert foto af Emil♥ Dit makrofoto er også herligt ;-) Hvor dejligt at dig og Annmarie sådan kunne mødes. Ha en dejlig dag!

    SvarSlet
  7. Det er simpelthen så dejligt et billede :-) Klem og rigtig god onsdag til dig, Inge!

    SvarSlet
  8. Tak allesammen.. det er helt som Ellen skriver.. Hvornår er han dejlig.. HELE TIDEN.. :-)) i hvert fald set med mine øjne..

    SvarSlet
  9. Hvor ser han dejlig ud. Han virker meget opmærksom.

    SvarSlet
  10. Dorthe.. Han er meget opmærksom.. :-)

    Inger-M.. Nemlig.. :-))

    SvarSlet
  11. Hvor dejligt.... når man er opmærksom går man heller ikke glip af noget..

    SvarSlet