1. oktober 2010

Nu nu nu…

er det endelig ferietid igen.. Ja ja jeg ved godt det ikke er SÅ længe siden, det sidst var ferietid, men det var kun 1½ uge jeg holdt dengang for en måneds tid siden. Nu er det blevet tid for de sidste 2 ugers sommerferie. Lige nu er vi i Sverige, vi sidder i det lille hus i skoven og gearer ned og lader op. Fuglene har haft kronede dage i denne uge, de er blevet fodret og nydt i lange baner. Nu sidder vi og nyder at de er her overalt og i hobetal. Skoven er så småt ved at skifte farveIMG_8553 de gule, brune og røde farver begynder at tage over…IMG_8555Efteråret sniger sig ind på os, og vi nyder det i fulde drag.IMG_8554 I ønskes alle en skøn og dejlig weekend.

5 kommentarer:

  1. Heldige jer to....men det bliver da dejligt med lidt sol og varme.....smukke efterårsfarver deroppe i skoven....;-D

    SvarSlet
  2. Høsten (efterår) er nok kommet atskillig lengre hos oss ser jeg:) Du og Hasse må kose dere, senke skuldrene, lade opp og nyte ferien. Ja, det er ikke lenge siden dere hadde ferie men SO? Nyt det:))

    Major ligger i bilen enn så lenge, jeg lufter ham i lunsjen. Men har ymtet til sjefen om det kommer til å bli veldig kaldt til ham i vinter, hehe:) DEt er håp om at han får bli med inn..det skulle luftes i ledergruppen...så jeg krysser fingrene...
    Kos dere...det tror jeg dere er gode på!!
    Klem til deg Inge og hils Hasse:)

    SvarSlet
  3. Jeg er imponeret over jeres evne til at tage en "smuttur" til Sverige. God ferie og sikke morgenbilleder du har taget i forrige indlæg :-)

    SvarSlet
  4. Annemarie.. og jeg glæder mig til bare arme og ben, og sol og varme.. Her er meget smukt.. :-)

    Guri.. Ja I er jo lidt længere nordpå end os, så I har vel allerede flere flotte farver..
    Du kan tro vi nyder det og vi er gode til at få ladet op, når der er mulighed for det.
    Jeg håber du får lov at have Major med inde, det bliver noget koldt for ham, når frosten sætter rigtigt ind..
    Hav en skøn weekend, hilsen og knus til jer begge to og til Major.. :-)

    Lene... Det tager kun godt 1½ time at komme herover, det gør vi gerne. :-)

    SvarSlet
  5. Lekkert :) Nydelige farger :)

    SvarSlet