1. august 2010

Lørdag…

Hvad gir’ man kvinden der har alt, inkl. lækkert hår..??? En bæreposefuld italienske specialiteter blev båret med til Himmelev. Venner og familie hyggede, snakkede, grinede og grillede i haven. Vejret holdt sig på den rigtig pæne side, vi var i haven hele eftermiddagen og aftenen. Det var en dejlig dag sammen med en flok skønne mennesker og uden kamera..

På vejen gennem byen for at handle italiensk fødslesdagsgave, opdagede jeg, at jeg “manglede” både sko og øreringe.IMG_6468  IMG_6475

5 kommentarer:

  1. Ja, det er pokkers, som man nogle gange mangler både det ene og det andet! Kan nu godt forstå, at der opstod pludselige behov for netop de to ting :-).

    SvarSlet
  2. Dejligt at læse om jeres lørdag! Og jeg kan godt forstå, du måtte eje de fine sko og øreringe! Øreringene må passe flot til dit lyse hår :-)

    Klem!

    SvarSlet
  3. @Bente.. Ja og man ved det slet ikke før man ser det i butikken.. :-)
    Dejligt med lidt forståelse :-))

    @Madame... Uhhh mere forsåelse.. Tak tak søde Madame.. :-)

    SvarSlet
  4. Det er osse lige sådan nogle sko og øreringe, jeg kunne bruge - hvis jeg ellers havde hul i ørerne. Jeg holder mig til skruer ogt clips.

    SvarSlet
  5. @Anna Marie... Der er en super pasform til mine fødder i Fly's sko... håber du finder nogle du kan bruge.. :-)

    SvarSlet