24. maj 2010

Roslund og Hellström igen...

En god eftermiddag i skoven, solskin og Sara Blædels "Aldrig mere fri" var hurtig læst færdig. Jeg kan godt li' hendes bøger om Louise Rick fra Drabsafdelingen på Københavns politigård. Det er nemt læste krimier, ja rigtig ferielæsning.

Vel hjemme fra Sverige skal tasken pakkes til i morgen, men hvilken bog skal med.. Sister Bonde gav svaret, det skal selvfølgelig være Roslund og Hellstrøm igen. Box 21 er den næste i rækken, jeg håber den er lige så god og grum som Odjuret.

På kongressen i sidste uge var der også tid til gode snakke om bøger. En kollega anbefalede på det varmeste Arne Dahl. Jeg har ikke tidligere læst noget af ham, er der nogen af jer der kender og har læst nogle af hans bøger..?? Og kan I også anbefale dem..??

5 kommentarer:

  1. Jeg går igang med Dahl een af de nærmeste dage, så skal du få en rapport :-))

    Og på eet eller andet tidspunkt må jeg vist hellere låne de der svenske krimier af dig ....Knus

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at høre hvad du mener om dem..:-))

    SvarSlet
  3. Hej Inge
    Og velkommen hjem fra det svenske. Det lyder til at I har haft en dejlig pinse.
    Jeg kan anbefale 'Arne Dahl' Jeg hørte hans bøger forrige år, men nåede desværre ikke de 2 sidste, tror jeg det var. Det var dengang hvor jeg lånte dem på biblioteket.
    Der blev skrevet 10 selvstændige bind under det navn, og jeg havde stor fornøjelse af dem.
    Jeg glæder mig til at se jer på lørdag.
    Knus Hanne

    SvarSlet
  4. Tak Hanne, jamen så må jeg da også hellere ha' fingre i den forfatter..
    Vi glæder os også til en god fest på lørdag.
    Knus til dig

    SvarSlet
  5. Hej igen Inge
    Er der ikke noget med at du har syrener i haven?? Hvis du har og de må klippes i - vil du så tage nogen med på lørdag? Der er lidt lys lilla over på 'grunden' hvor jeg også vil "stjæle" lidt.
    Knus Hanne

    SvarSlet