20. marts 2010

Sol i hjertet…

Selv om det regner ude, skinner solen i mit hjerte, posten her været med to skønne breve.breve 002
Claus Dalby har sendt valmuefrø, for pokker hvor jeg glæder mig til en lille skov af lilla valmuehoveder der vugger i vinden…
Det andet brev gav i første omgang lidt sommerfulgevingebasken i maven. Jeg var til mammografiscreening i torsdags. I løbet af 3 – 14 dage ville der komme brev.. i mit hoved var det blevet til, at hvis de fandt noget unormalt ville jeg hurtigt høre fra dem, hvis ikke.. ja så kunne der gå op til 14 dage.. I dag lå der brev fra Region Sjælland, alle sommerfugle lettede på en gang og slog med vingerne… HELT UDEN GRUND…… IKKE vist tegn…. pyt med regn ude, når der er sol, varme og glæde inde.breve 001
Nu er det tid for forårstrimning af bloggen
Ha’ en dejlig weekend.

5 kommentarer:

  1. Pyha, det var godt - sådan et brev fik jeg også om svar på mammografiscreening, og man bliver søreme så lettet :-) Og så glæder jeg mig til billeder af smukke lilla valmuer!
    Rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde og som du blev jeg også nervøs, da brevet kom hurtigere end forventet, så er det godt at læse et sådan svar :-)

    SvarSlet
  3. Det er et dejligt brev at åbne Madame, og skønt med et IKKE...
    Rigtig god weekend til dig

    Lene, det er utroligt at vi kan hidse os selv op, på baggrund af noget der IKKE blev sagt :-)

    SvarSlet