27. januar 2010

Stadig glatføre derude...

Hyleri ud over alle grænser, ørene er ved at springes, hvad fa.... sker der lige her midt på eftermiddagen.
Brandalarmen gik... lige i ørene på os alle sammen. Vi kunne ikke mærke, lugte eller se hverken røg eller ild, men den store pegefinger regel er: Alle og vi mener ALLE skal ud af bygningen, og det skal være med det samme. Så ud kom vi ALLE, og sikke da et vejr at komme ud i. Himmel og jord er slået sammen til en stort kold hvid dyne, der er gået i stykker. Det sner rigtig meget lige nu, og det er ikke blevet mindre glat end i morges, så jeg tror jeg vil lade cyklen stå hernede, glide forsigtigt ud i sneen, og derefter lade bussen om at transportere mig til stationen.

Tilføjet 17.00:
PS: Glemte lige en lille detalje, det var heldigvis falsk alarm, Københavns Brandvæsen kom med en stor fin bil og masser af udryknings lys og lyd og slog alarmen fra. Det er ikke fordi, vi ikke selv kan slukke for alarmen, men vi må ikke. Proceduren er at de SKAL rykke ud, når vi har en brandalarm.
Er nu landet i god behold i Roskilde, hvor det sner og fyger lige så meget som i København.
Vi aflyser aftenens danse seance, It ain't weather for man nor beast out there...

6 kommentarer:

  1. Arbejdspladsen står da forhåbentlig endnu ??

    SvarSlet
  2. @Annette - haha glemte lige en lille detalje, ja den står fint, det var fslsk alarm

    SvarSlet
  3. dejligt at være opdateret

    SvarSlet
  4. Ja, jeg må tilslutte mig Hasse's kommentar :-)

    SvarSlet
  5. Pyha, sikke en forskrækkelse, Inge - men det kender vi også på min arbejdsplads, og vi er efterhånden ret trætte af falske alarmer.

    Men det var jo godt, at din arbejdsplads ikke gik op i røg :-)

    SvarSlet
  6. Lige som hos jer Madame, så har vi desværre en del af disse falske alarmer, så vi er trætte af disse alarmer. Der er jo lidt Ulven kommer over det...

    SvarSlet