12. januar 2010

En flad cykel...

er altså ikke det fedeste at finde på stationen. Heller ikke når kl. er 17, det er mørkt og koldt og der kommer vand og slud ud af himlen. Heldigvis var Hasse hjemme, så han hentede mig og cyklen og kørte os til cyklelsmeden med det samme. Nu overnatter min cykel ved Fri Cykler her i Roskilde, de har lovet, at den er færdig allerede i morgen , så jeg kan hente den på vej hjem fra arbejde. Dejligt at jeg kun skal undvære den en enkelt dag.

Her er jeg også ude og cykle. Det var sidst i november 2009 på havnefronten i Torrevieja, vejret var altså noget bedre, end det vi har her i øjeblikket. Selv om jeg holder meget af alle årstiderne i Danmark, glæder jeg mig alligevel til at kunne cykle i shorts og bare arme igen.

2 kommentarer:

  1. Det er fin service, at du får din cykel allerede i morgen! Og sikke et dejligt billede - jeg glæder mig også til at kunne cykle i sommertøj igen :-)
    Ha' en rigtig god aften, Inge!

    SvarSlet
  2. Ja jeg synes også det er fin service, jeg har hentet cyklen og er på hjul igen :-)
    God aften til dig også

    SvarSlet