8. januar 2010

Brrrrr... det er slædehundekoldt derude...

men solen skinnede og jeg har holdt fri, der var lige som ingen undskyldning for ikke at komme ud i solen og kulden. Fat i kameraet en tur rundt i haven og afsted ned til havnen, her er lidt af dagens fangst...
Det er koldt at være æble i dag, håber fuglene nyder at der også er mad på træerne endnu
Det var godt nok koldt dernede på havnepladsen, men udsigten til 2 af Roskildes smukke kirker er kulden værd. Øverst er det vores flotte Domkirke og nederst er det den lille lokale kirke på Sankt Jørgensbjerg, min bimlende næsten nabo, de første 11 år jeg boede her i byen. Dejligt gensyn.
...og her er et blik ud over fjorden, der er allerede gang i isbåde og skøjter, jeg håber sørme at isen kan bære.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle smukke vinterbilleder - det er nu ekstra smukt i solskin.

    Jeg får helt lyst til at løbe på skøjter igen, men det bliver jo nok ved tanken.

    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  2. Ja, jeg fik også stor lyst til at finde skøjterne frem igen, måske bliver det i løbet af weekenden

    SvarSlet