29. december 2009

og god aften...


Bumle er lige så glad for at være her i skoven, som hun er for at være derhjemme, bare der er ild i ovnen og varme fra samme, så slapper hun af og lægger sig ned lige foran, og får varmet de gamle knogler godt igennem, hun er nærmest lykkelig.

... og det er jeg også. De ringede fra butikken i Kristianstad midt på eftermiddagen, min nytårskjole var ikke blevet afhentet, så nu ER den min. Jeg havde så også lige nået at købe en anden i mellemtiden, men der kommer vel flere "pænt tøj fester", hvor jeg kan få luftet den også.

Annette er i køkkenet og tryller, vi skal ha' Carbonara a'la Annette, og det er ikke så ringe endda, der er drinks i glasset, Amaronen er trukket op. Vi er 4 her på matriklen der er nærmest lykkelige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar