20. december 2009

Nu går det ikke længere,

jeg må i omdrejninger, kan jo ikke sidde her på sofaen med pc'en på skødet hele dagen og lege i mit nye univers, selv om det er sjovt.

Fjernsynet har vist golf fra South Africa Open, Anders Hansen er lige kommet ind i 12 under par, det rækker til en 3. plads, tillykke til ham, flot gået.


Jeg var heldig i formiddags, fangede Nikka på MSN, det var bare så dejligt at se og snakke med hende igen. I den virkelige verden er der langt til Melboune i Australien, men via MSN er afstanden heldigvis ikke helt så stor. Jeg savner hende, nu er det mere end 3 måneder siden hende og Carl rejste fra Danmark. Jeg er sikker på, at Carls forældre nyder at have de 2 unge i nærheden, men det er godt nok træls for os, ikke at have dem her i landet.

Om lidt lukker forretningerne, så det bliver ikke i dag de sidste par gaver bliver købt. Mangler da forresten også vores bidrag til juleaften, mandelgaven..!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar